Sajtóközlemény: Az MTV-n a néző dönt! Téma: Egyéb kategória
Az MTV szakít az eddigi hagyományokkal és a sorozatnéző közönség véleményét kéri ki azzal kapcsolatban, milyen új szériával álljon elő a jövő szezonban. Három cím közül, a Twitteren jelezhetik a tévérajongók, hogy szerintük melyik sorozatot rendelje be a csatorna. Mindenki véleménye számít, így az MTV önjelölt kritikusain lesz a világ szeme július 8-tól egészen 31-éig.
De hogy is készül el egy sorozat? Az egyes országos amerikai csatornák több száz forgatókönyvet kapnak évente, amelyek közül mindössze néhány tervezet éri meg, hogy pilot epizód készüljön belőle. Az egész évados berendelés már olyan siker, amit csak a legjobbak érhetnek el. Az MTV most interaktív módon, a Twitter felhasználókkal közösen dönti el, milyen új realityt mutasson be a 2013/14-es tévés szezonban.
Észak-amerikai, ázsiai, ausztrál és európai MTV-nézők egy időben küldhetik el a tévétársaságnak, hogy ők melyik pilotnak szavaznának egész évados bizalmat. Az USA-ban az elmúlt fél évben a 18-24 évesek 31%-a twitterezett aktívan, ami egyértelműen mutatja, hogy a legfiatalabb korosztályok megnyilvánulási felülete mostanra a 140 karakteres üzenetekkel operáló platform lett. A hazai MTV weboldalán magyar felirattal lesznek elérhetőek a megmérettetés alatt a szériák első epizódjai, amelyek olyan korábban felvett sorozatok, amik most a nézők révén kaphatnak lehetőséget.
Az első jelölt egy családról szól, amiben apuci szeme fénye egy kőkemény életművész oldalán ismeri meg a szerelmet. Kiakadás, óriási balhék várhatóak a Sleeping With The Family című sorozatban, amiben a tetovált rosszfiú idilli környezetbe költözik, hogy kirúgja a ház oldalát. A The New Crowd a feltörekvő fiatalokra helyezi a hangsúlyt, aspiráló bűvésszel és görkori csapatba vágyó kislánnyal is megismerkedhetünk az első epizódban. A What Happened Last Night-ban őrült szerelmi történetek kerülnek górcső alá. Szívszaggató szerelmi vallomásod előtt szívesen rángatod végig a fiúd egy pörgő metropoliszon, hajítod ki egy repülőből és várod azt végül, hogy megkérje a kezed? Akkor ez a te sorozatod!
Júliusban tehát a nézőké a főszerep, a Twitteren a @mtv_hungary-nek címzett üzenetekkel lehet eljuttatni a csatornához a legszimpatikusabb széria címét, az alábbi hashtagekkel: #sleepingwiththefamily, #thenewcrowd, és #whathappenedlastnight. Az MTV az Y-generáció szokásaihoz és igényeihez igazodva, az Amazon és a BBC után csatlakozik az új trendhez – immár a nézők is beleszólhatnak abba, hogy mit nézzenek a képernyőkön, így csakhamar egy még modernebb, interaktívabb tévéipar születésének lehet tanúja a nagyközönség.