Így lehetsz sikeres blogger #07 – A látogatottság

30

Ha rászánod magad arra, hogy készítesz egy blogot és/vagy weboldalt, akkor teljesen természetes emberi reakció az, ha szeretnéd, hogy minél több ember megismerje azt. Társas lények vagyunk, nincs abban semmi rossz, ha minél több emberrel akarjuk megosztani a gondolatainkat vagy a rajongásunk mibenlétét. Mielőtt azonban azon törnéd a fejed, hogy juttasd el minél több mindenkinek az “igét”, fontold meg azt, van-e mit mutatnod. Egy olyan blog, ahol van három bejegyzés, vagy egy olyan weboldal, amin öt friss van, egy üres galéria, három adatlap és egy csini design, még nem feltétlenül ad indokot a reklámozásra. Sőt! Fontos dolog az, hogy az oldal népszerűsítésén akkor törd a fejed, ha eltelt egy kis idő a megnyitás óta, és te is száz százalékosan biztos vagy abban, hogy ezt az oldalt hosszútávon fogod üzemeltetni, és nem csupán egy pillanatnyi hóbortról van szó. Nagyon kellemetlen tud lenni az, ha linkcserét kérsz egy oldaltól, amelynek a szerkesztője időt és energiát fecsérel arra, hogy téged támogasson, te pedig pár nap múlva kirakod a closed táblát. Szóval, ha tényleg komolyan gondolod az oldalt, akkor íme pár tipp arra, hogyan is népszerűsítsd azt. Nem vagyok semmilyen guru, javarészt csak a saját tapasztalataim fogom megosztani veled!

latogato 1

#1 – Légy aktív!
Ez a lehető legegyszerűbb, de mégis legnehezebb dolog. Aktívnak lenni – tudod te, hogy az mennyire időigényes? Alapvetően sok oldalt követünk nyomon, de ha a legtöbbön aktívok vagyunk, azzal máris célt értünk. Miért? Elsősorban a kapcsolatok miatt, de utóbbit lejjebb még kifejtem. Szóval, légy aktív! Hagyj nyomot azokon az oldalakon, amiket kedvelsz. Láttál egy érdekes cikket? Írj egy hozzászólást! Felkerültek a friss epizódfotók a Glee.Hu-ra, amik megtetszettek? Írd meg a chatben! Természetesen ne felejtsd el a weboldal mezőben linkelni a saját oldalad… Nem is hinnéd, hogy mennyien kattintanak majd rá! A Media Addict statisztikájában van ám egy olyan opció, hogy “exit links”, ez alapján pedig látom, hogy azon kommentelők weboldalaira, akik a nevük alá linkelték azt, elég sok látogató áramol át. Gondolom legtöbbször azért, mert elolvasta a hozzászólást, az alapján szimpatikusnak ítélte meg, és kíváncsi lett arra, ki rejtőzik a komment mögött. Ezért is jó, ha aktív vagy, illetve…

kozosseg

#2 – Építsd kapcsolatokat
Mint mondtam, ha aktív vagy, és sok oldalhoz hozzászólsz, akkor a szerkesztő idővel megjegyzi a nevedet. Valószínűleg sokszor hallottad és tapasztaltad már azt, hogy a kapcsolatok milyen fontosak tudnak lenni a mai világban – no nem mintha ez Móricz Zsigmond és a Rokonok idejében másképp lett volna. Kapcsolatokat építeni több szempontból is jó. Egyfelől az embernek sosem lehet elég ismerőse, másrészt meg olyan jól össze lehet barátkozni úgy, ha állandó kommentelő vagy egy oldalon. Ha ily módon kapcsolatokat építesz, és a hozzászólásaid alá linkeled a weboldalad, akkor arra a szerkesztő előbb-utóbb felfigyel. Én is sokatok blogjára így találtam rá, azóta pedig nem csak hogy gyakran látogatom is őket, de ha valamilyen különösen érdekes írást látok, megosztom Facebookon, így még több emberhez jutnak el a gondolataid.
Természetesen mindezekkel nem arra akarok utalni, hogy menj el minden oldalra, és írd be azt, hogy “Viki vok oszt cső“. Ha nincs (értelmes) mondanivalód jobb, ha hallgatsz, mert a “Viki vok oszt cső” alapján nem lesz túl sok látogatód, és magadat is lejáratod – no nem mintha azt feltételezném, hogy a blog olvasói között vannak olyanok, akik ilyeneket írnának be. De az egy mondatos reakciók sem feltétlenül jók, mint a “Nagyon szép az oldal” vagy “Totál igazad van abban, amit írtál“. Ezek elég átlátszóak, messziről ordít róluk a reklámozási szándék, így se átkattintás, se kapcsolat építés nem lesz.

viki-vok-oszt-cso

#3 – A linkcsere
Legtöbben úgy gondolják, hogy ez a lehető legfontosabb lehetőség arra, hogy egy oldalnak látogatókat szerezzenek. Kétségkívül megvannak a maga előnyei is, de ezzel gyakran unszimpátiát is kiválthatsz az adott oldal tulajdonosából/állandó látogatóiból. Linkcserét akkor érdemes kérni, ha elég idő eltelt már az oldalad megnyitása óta (mondjuk két hét), és rendszeresen frissítetted azt, illetve nem untál még bele. Sok oldalnál van kiírva olyan keret, hogy csak három hónapos kortól cserélnek veled linket, no ilyenkor jöhetnek szóba a kapcsolatok. Például amikor Natália linkcserét kért tőlem, azonnal belementem, holott alig pár napos volt akkor az oldala. Ha más kérte volna, biztos nemet mondok és várok pár hetet, hogy túléli-e az oldal az adott évszakot, de Natália gyakori hozzászóló a blogon, így vele kivételt tettem – és nem ő az egyetlen. Ennyit számítanak a kapcsolatok.

social media

#4 – Közösségi média
Őszinte leszek: fogalmam sincs arról, hogy a Twitteres jelenlét mennyire segíti elő az efféle célokat. Nem tweetelek, és mások tweetjeit sem követem nyomon, így most csak és kizárólag a Facebookos tapasztalatokról beszélek. Először is, építsétek be az oldalba a “lájkold/oszd meg” mezőt, itt arra gondolok, ami nálam a szöveg alatt van (“share buttons”). Saját tapasztalat, hogy elég sok látogató érkezik a Facebookról úgy, hogy egy olvasó lájkolta az egyik bejegyzésemet – az Exkluzív Weisz Fanni interjú például már 427 megosztásnál, és 444 lájknál jár, ezek pedig sok új látogatót jelentettek. Másfelől pedig jó dolog, ha egy kattintással lájkolható vagy megosztható azon cikk, ami tetszik az olvasóidnak.
Manapság egyre elterjedtebbek a Facebookos rajongói lapok, amik javarészt képeket osztanak meg az adott sorozatról/színészről. Ha van valamilyen jó anyagod, például egy általad írt kritika, vagy lefordított interjú, akkor nyugodtan küldd el üzenetben a lapnak, a megosztásban biztos lehetsz (nekem legalábbis eddig pozitívak voltak a tapasztalataim).
Létre lehet ám hozni saját Facebook adatlapot is, de arra figyelj oda, hogy próbálj meg olyan tartalmat nyújtani hozzá, ami miatt megéri lájkolni azt. Speciel nem lájkoltam – és nem is fogok, – egy olyan site Facebook lapját sem, ahol csak a frissítések linkjei jelentek meg, és semmi extra. Én a Media Addict Facebook lapját leginkább olyan képek, videók vagy gondolatok megosztására használom, amire nem feltétlenül áldoznék egy saját bejegyzést, de ettől függetlenül megérdemli a figyelmet.

just be creative

#5 – Légy egyedi & kreatív!
Bármennyire is evidensnek tűnik, ha a weboldalad stílusos, az írásaid jók és érdekesek, akkor előbb-utóbb rád fognak találni az emberek. Ezekre rá lehet segíteni az itteni tippekkel, de nem árt ám igénybe venni a saját kreativitásodat. Legyünk őszinték: minden ember tehetséges valamiben, ha pedig bloggerek/szerkesztők vagyunk, ezt miért ne használhatnánk ki? Szeretsz photoshoppal foglalkozni? Akkor készíts háttérképeket, DVD Borítókat, posztereket, kollázsokat és így tovább, ezeket pedig oszd meg az oldaladon. A látogatók szeretik az egyedi tartalmakat, az olyat, amit csak és kizárólag nálad találhatnak meg. Ha úgyis szereted nyüstölni a photoshopot, miért ne használnád ki a tehetséged?
Más módon is lehet ám érvényesülni, én például imádom azokat a rajongói oldalakat, ahol a sorozatokból vett bakikat veszik észre. Ha szemfüles vagy, és feltűnik az, hogy Rachel az egyik pillanatban a kezével, a másikban meg a lábujjaival pöccintett el egy cigicsikket, akkor írd meg. Miért ne lehetne nálad valamilyen egyedi tartalom, feltéve, ha szereted csinálni :)
Bloggerek esetében a kreativitás picit nehezebb téma, hiszen minden egyes blogger egyedi tartalmat (például kritikát) állít elő. Azonban így is ki lehet “tűnni” a tömegből, erre pedig a múltkor utaltam is. Speciel ha a zene szerelmese vagy, akkor nyugodtan írd bele a kritikádba azt, hogy a Marie Antoanette c. filmnél teljesen kizökkentett az élményből az, hogy mai zenék szóltak egy több évszázaddal ezelőtti sztoriban. Persze ez olyan evidens, ami nekem is feltűnik, de biztos vagyok abban, hogy te több dolgot is észreveszel. Ez pedig csak egy példa arra, hogy egy blogger mitől és mivel lehet más. Sokszor nem is kell nagy dologra gondolni, Perez Hilton például attól lett az, aki, hogy gusztustalan szövegeket írt rá a sztárok fotóira. Ergó tedd egyedivé az oldalad, és az önmagától is vonzani fogja a látogatókat.

pay ad

#6 – Fizetett hirdetések
Ezidáig még egyszer sem adtam fel fizetett hirdetést, így nem tudom, hogy mennyi előny származhat belőle, de fogadjuk el, hogy ez sem az ördögtől való. Mások beszámolói alapján két variációt ajánlok: az első a Facebook hirdetése, ami viszonylag még elfogadható áron van, és úgy juttatja el a weboldalad/posztod linkjét az emberek felé. Amit még tanácsos megfontolni, az a gportálos hirdetés, ami úgy tudom viszonylag olcsó. Utóbbinál azonban figyelj oda arra, hogy ki lehet a célközönséged. Értelemszerűen egy Elton John munkásságának dicsőítésére létrehozott rajongói oldal a célközönségét nem a g-portál fiatalos közösségében találja majd meg.
((Eszembe jutott még a nyereményjáték szervezés, de az olyan szintű anyagi ráfordítást – pl.: postaköltség – igényel, ami nem feltétlenül térül meg, így jobban jársz ha reklámban gondolkodsz))

Mint mondtam, nem vagyok guru, így ha látogatottságnövelésről van szó, akkor ezek a pontok azok, amiket nyugodt szívvel tudok ajánlani. A legtöbbet kipróbáltam, és/vagy láttam a statisztika alapján, hogy működőképes megoldások. Természetesen egy weboldalt felfuttatni nehéz, de nem lehetetlen. Ha jó tartalmat szolgáltatsz és látszik rajtad a lelkesedés és a tenni akarás, akkor idővel nem csak a közönséged találod meg, hanem egyre több embert érsz majd el. Mert ami jó, azt idővel úgyis megtalálják, ergó csak és kizárólag rajtad múlik az, hogy hányan válnak majd a “követőddé”. Természetesen némi rásegítés azért nem árt – remélem utóbbihoz nyújtottam egy-két jó tippet. Ha valami kimaradt volna, ami nálad működőképes megoldás volt, akkor azt kérlek jelezd.

A következő cikk tartalmából:
A szokásos időben, szerdán 12:00-kor érkezik a következő téma, de ezúttal döntsétek el ti, hogy miről beszélgessünk legközelebb. Keddig, a hozzászólások között várom a javaslatokat, és azt vesézem ki, amit a legtöbben szeretnétek.

2109 <- Az összes oldalletöltés 2 <- A mai adatok
Share.



30 hozzászólás

  1. Nehéz tippet adni mivel szerintem már mindent kimerítettél ebből a témából, amit csak lehetett :D Szóval már csak olyan bugyuta ötletem támadt, mint mondjuk hogy mi tévő legyen valaki, ha látja hogy lopnak az oldaláról valamit, vagy akár több valamit is(Ezt leginkább facebook oldalon láttam, de szerintem biztos volt ilyen normál oldalaknál is), és nem adnak meg forrást vagy kérdezik meg hogy kitehetik-e az oldalukra, vagy ha alaptalanul vádolnak meg hogy loptad a designt vagy bármi mást máshonnan(Ez pedig azon az oldalon történt, ahol társszerkesztő vagyok, és igaz hogy onnan merítette az ihletet, de ott volt hogy szabadon vihető, de ezt semmibe véve egy illető folyton folyvást lehordta ezért az oldalt…), és ehhez hasonlók :P Ennyi tellett tőlem, ma úgy látszik nem vagyok kreatív formámban :D

    • Na, tipikus, hogy én is előbb írok, mint olvasok. :)
      Mindenesetre a téma ugyanaz. Remélem, megszán minket Tibi és ír erről a témáról.
      Mert valóban az is gáz, amikor bizonyíthatóan lopnak az embertől, meg az is nyilván rosszul esik, amikor alaptalanul vádolnak meg valakit ezzel.
      Mondjuk nálam beismerte az illető (na, nem a mozis újság, velük aztán nem harcoltam meg. Lehet, hogy kár is.)

      • :) Velem még mint mondtam nem történt, és nem is hiszem hogy történne, viszont jobb félni mint megijedni, meg a másik oldalra is jól jöhet majd ha megint valami hasonló történne :S
        Egyébként olvastam a kommentedet, és azt a mozis újságot akár perelni is lehetne szerintem, bár nem tudom ennek mi a hivatalos neve, de nem hiszem hogy tiszta felhasználni más tulajdonát forrás és engedély nélkül…

      • Nagyon necces ám ez a lopás dolog, leginkább azért, mert nem nagyon tehetsz ellene semmit. Mindenesetre megpróbálok kiagyalni valamit, de az igazat megvallva, a Media Addict-ot is lopják.

        Még ezt a cikksorozatot is elkezdte valaki lemásolni, igaz, a saját gondolataival (nem akarok nevet írni).

  2. Én például fent vagyok a Twitteren, és az oldalamat kb minden nap 3x kiteszem és vonza a látogatókat! Szóval nem csak a facebook tud hasznos lenni :)

  3. Ezeket a képeket honnan veszed? Már az előző cikkeknél is néztem, hogy milyen kreatívak :D Szerintem egy hasonló jellegű lehetne a design készítésről. Tudom, hogy arról volt már, de most programokat is ajánlhatnál, meg hasonlók :D Egyébként már tényleg a nagy részét kimerítetted a dolognak, nagyon lényeges nem maradt.

    • Google :D A Viki vok oszt cső például a “stupid teen bitch” szóra jött elő (a szöveget én írtam rá), de a többi is ilyen általános szavak, mint a “pay ad” vagy “give me visitors” lettek meg. Örülök ám, ha tetszenek a fotók :)

  4. Ördögmanó on

    Én nagyon ritkán szoktam hírdetni a blogomat, de még így is annyian megtalálják – ami persze jó (: Amugy én is pont azt akartam volna ajánlani, mint Yvonne. Én is elég sokszor futottam össze ilyen dolgokkal. Bár tőlem szemyélszerint nem vittek el dolgokat, meg én se mástól (a forrásaim péel tudják, hogy ők a forrásaim (:), de más oldalakon nem kevés ilyet láttam… Szóval nem lenne rossz erről is írnod (:

  5. A Twitteremre én is kiraktam, de igyekszem majd ezek közül is egy pár dolgot megfogadni, mert egyet már sikerült magamévá tennem. Eddig nem is tudom, hogy miért nem mertem írni…

  6. Jó tippek, határozottan.
    Az a baj, hogy mindenki csak 1-2-őt ismer, és ezek közül a leggyakoribb az, amikor beírják a másik chat-jébe, hogy “Benne lennél-e egy linkcserében?”, de a csúcs, amikor még azt is hozzáteszik, hogy “Az oldalamon válaszolj.”

    Erre a Facebook-osdira még nem szántam el magam. Annak én sem látom értelmét, hogy csak a frisseket tegyem ki, ha azonban oda kiraknám azokat az infókat, amire bejegyzést nem pazarolnék, akkor is megy vele az idő. De másnál meg látom, hogy működik. Ahogy Nálad is.

    Ami engem érdekelne amúgy, azok a “jogi” részek. Én magam is elbizonytalanodom sokszor, hogy mit tehetek ki “büntetlenül” az oldalra és mit nem. Mihez kell/illik forrásmegjelölés, mihez nem.
    Ezzel az is a gondom, hogy az elején minden egyes cikk eredetijét is linkeltem, egész addig, amíg meg nem találtam ugyanazt más Éhezők Viadala oldalakon, akik meg nyilván nem említették meg, hogy tőlem szerezték a remek ötletet. (olyanról is szó volt, amit nem rajongói oldalon találtam, amit nyilván más is megtalálhat, hanem egy olvasóm javasolta mail-ben, ráadásul nem aktuális magyar anyag volt, ami hogy-hogynem megjelent ezen a másik oldalon)
    Vagyis ennek kapcsán arról is szívesen olvasnék, hogyan védhetjük meg magunkat, hogy a mi munkánkat ne lopja el más. Mert olyanom is volt, hogy jó pénzért megvásárolt mozis magazinban olvastam vissza saját szavaimat. Forrásmegjelölés nélkül. Oké, nekem erre is van már egy módszerem, de hátha vannak jobb tippjeid. :))
    Mint ahogy ezúttal is sok hasznosat olvashattam. Köszönet is érte :)

    • Éhezők viadala témában nagyon sok lehetőség adott a Facebookos adatlapra, például friss képek, tévé-ajánló (mikor kinek hol micsoda) avagy friss idézetek, a szereplők csiripeléseinek a kiírása, és így tovább. Saját tapasztalat: a MA fb oldala úgy napi 15-20 percemet veszi el, de javarészt beszélgetek közben az ismerőseimmel, szóval így bőven megéri :)

      A magazinos lopás amúgy jó dolog, mert ott van hová fordulnod, vagyis, a kiadóhoz. Kérdés persze az, hogy méltatnak-e válaszra.

  7. Egyetértek az előttem szólókkal, egy cikk, a lopásokról nagyon jó lenne, hiszen a fb oldalak 10 éves “szerkesztői” előszeretettel másolják le ugyanazt a hírt, és még nekik áll feljebb, és ők vannak felháborodva….
    De jó lenne egy cikk az “Innen van a PS tudásom” meg “Nélkülözhetetlen WP kiegészítők” és persze “Hogyan tegyem egyedibbé a WP témámat?”.
    A Viki vok oszt cső kép, az marha jó lett!!!

    • Régen volt két nagyon jó oldal: a Crazy But Real, amit egy németországban élő magyar lány szerkesztett, illetve a Candy Shop. Azóta sajna mindkettő megszűnt, a tudásom javarésze viszont tőlünk van, a friss dolgok pedig nem tudom, hogy hol érhetőek el, hiszen nem felejtettem el, mit hogyan kell csinálni. Ebben sajna nem tudok segíteni :/

      Viki vok oszt cső köszöni :D

  8. Csatlakozom a többiekhez, akik a lopások kivédésével kapcsolatban olvasnának szívesen cikket legközelebb. Én is futottam már bele más honlapon a pár nappal előtte lefordított cikkem részletébe forrásmegjelölés nélkül, vagy a komplett hírbe a helyesírási/elírási hibámmal együtt.
    A mostani poszt szokás szerint jól sikerült, és kellemes meglepetés volt a Glee-s példa. Köszönöm a többiek nevében is az említést! :)

  9. Örülök, hogy érdekesnek találtátok ezt a cikket is :) Legközelebb közkívánatra a téma a respect lesz, ami nagyjából fedi a lopást is, de igyekszem bővebben belemenni a témába. Mindenesetre sok újat nem hiszem, hogy mondhatok, de igyekszem :)

  10. Hali!
    Már egy ideje olvaslak, de csak most írok először.
    Sajnos téma ötlettel nem igen tudok szolgálni, bár ez a lopásos dolog, vagy a Te szavaiddal élve a respect, érdekesnek és hasznosnak ígérkezik.
    A hirdetéssel kapcsolatban, ugyan nem személyes tapasztalat, hanem egy közeli ismerősömé, de ő kétszer hirdetett facebookon, az első alkalommal 100+ lájkkal lett gazdagabb a másodikkal pedig 300+-al.
    Szóval ha valaki megteheti szerintem tegye meg, mert megtérül, és talán jobban is megéri mint egy gportalos hirdetés, mert ha egyszer lájkoltál valamit a frissítések folyamatosan megjelennek a hírcsatornádon, a gportalosnál viszont oké, rákattintasz de ha nem fogott meg igazán, akkor egy nap múlva úgysem fogsz rá emlékezni, legalább is én így vagyok vele.

    • Örülök, hogy most már írtál is :) A Facebook hirdetés sikerességének pedig örülök, jók az ilyen pozitív példák. Úgy rémlik, hogy olyan 3-5.000 forint közötti összegbe kerül, ami végül is nem olyan vészes.

  11. Talán nem ide találó a kérdésem , de mint kezdő blogger és elég rendszeres olvasója az oldalnak, muszáj értetlenkedve rákérdezzek. Szóval nyitottam pár napja én is egy blogot a blogspot.ro-n, de hiába minden adat megadása stb. a látogatottságom 24 amelyből 2 egy német személy érdeme és az összes többi az enyém. Természetesen az előtt nem szeretném reklámozni a blogom mielőtt nem lesz több bejegyzésem,de azért nem kéne pár magyar is rámtaláljon 1 hét és 7 bejegyzés után ? Vagy ez természetes mielőtt még reklámozni kezdeném ?

    • Bocsi a kései reagálásért. Ha valamit nem reklámozol, akkor maguktól nem fognak rátalálni az emberek. Egy blogot beindítani nem egyszerű feladat, hanem komoly munkát és energiabefektetést igényel. Egyszerűen pörögni kell, ha azt szeretnéd, hogy többen látogassanak. Hajrá!

  12. Nekem valamikor volt Tetszik gomb a bejegyzéseim alatt, és nem sűrűn használták. Most ismét tennék egy próbát, hátha… Viszont a régi módszerrel nem tudom beilleszteni a sablonba. Tudsz ajánlani valami egyszerű módszert, amivel blogspot-os blogon sikerülhet? Köszi a választ! :)

  13. Szia! Most találtam rá az oldaladra, remélem olvasod még a hozzászólásokat, mert láttam, hogy a cikk egy pár éve készült. Én csak pár hete lettem aktív facebookon, de a blogomat már évek óta írom. A regisztrálás után a fb mindig feldobja a lehetőséget, hogy reklámozzam az oldal, vagy a legújabb bejegyzésemet. Egy ideig nem akartam, mert én a legtöbbször átpörgetem a fizetett hirdetéseket, mert nem érdekelnek -pont ezért nem vagyok benne biztos, hogy a fb megfelelően tudja kiválasztani a célcsoportot – így úgy gondoltam, hogy mások sem fognak rákattintani a posztomra. Egy ismerősöm viszont azt tanácsolta a saját tapasztalata alapján, hogy érdemes egyszer-egyszer megszponzorálni egy bejegyzést, főleg addig, amíg az ember felépíti az olvasóbázisát. Pont ezért ki is próbáltam, írtam egy bejegyzést, és kifizettem az egy napra szóló támogatást (nekem 5 Euro volt). Elértem vele nagyjából 5 és fél ezer embert, nagyjából 10 extra oldallájkot, és mindössze egy megosztást -aki szerintem az anyukám volt amúgy :-). Ami az érdekesség, hogy rá egy hétre, a fent említett ismerősöm osztotta meg az újabb bejegyzésemet, természetesen ingyen, és az eredmény a fizetett hirdetéshez képest majdnem ugyanaz lett az újabb lájkok és megtekintés szempontjából. A különbség, hogy ezt a bejegyzést az anyukámon kívül még 13-an osztották meg. (kommenteknél olvastam, hogy volt aki 300 extra lájkra tett szert egy ilyen szponzorációval, hát respect :-))
    Szóval amire ki akartam lyukadni, hogy szerintem hasznosabb ha valaki megosztja az oldalunkat, vagy amit te is írtál, a linkcsere, mert annak nincs “reklámszaga”, az emberek szívesebben veszik. Azért a jövőben is fogok fb hirdetést használni, de inkább arra, hogy egy-egy bejegyzésemet eljuttassam az összes követőmnek, ne csak a legaktívabb 5-10 embernek.
    Nagyon tetszett a cikksorozatod, főleg, mert tényszerű, és mentes a néha idegesítő amerikai szájbarágós mindent ötször leírós stílustól. (Angol nyelvű oldalakon bóklásztam, majd elunva a stílust rákerestem a témára magyarul is. ) Úgyhogy köszi szépen!

    • Szia! Nagyon örülök, hogy tetszett a cikksorozat, a kedves szavakat pedig köszönöm :)

      A Facebook hirdetés érdekes dolog, mert tud nagyon jól és rosszul is működni. Okkal használják sokan, és van, ahol sikerként könyvelhető el, például ha olyan linket helyez el benne az ember, ami vásárlása ösztönöz, és meg is történik a vásárlás. Oldal népszerűsítése céljából én is jobbnak tartom, ha egy olvasó osztja meg amit lát, mert a hirdetéseket sokan átpörgetik.

      Most böngészem amúgy az oldalad, nagyon színvonalat, kívánok hozzá sok sikert és minél több látogatót :)

    • Örülök, hogy tudtam segíteni :)
      A fekete alapon pink betűt nagyon nem ajánlom, sajnos nem olvasóbarát :(

Leave A Reply